A címben emlegettem a kakaóscsiga és a pecsétkészítés közötti összefüggést. Mert tényleg van összefüggés. Szóval. Az év 2004 volt, és hideg volt. Nagyon hideg. A hónapra már nem emlékszem, de valamikor kora tavasz körül járhattunk.
Mivel a mai napig aktívan részt veszek a napi munkában, így aznap reggel is, mint mindig, két ügyféltelefon és bélyegzőgumi készítés között épp leültem elkölteni a reggelimet, egy kakaóscsigát. :) Épp befejeztem a reggelit, amikor csörgött ismét a telefon. Egy kedves viszonteladó kolléga keresett, rendelni szeretett volna. Miközben néztem, hogy milyen e-mailt küldött Soma (az ügyfelem), rákérdezett, hogy az internetre nem akarunk-e "feltenni egy katalógust, amiből tudna rendelni, mert ez az e-mailezés körülményes nagyon". Igen, akkoriban még nem volt ritka a betárcsázós modem, annak minden - ma már - megmosolyogtató szépségével. Ugye Ön is emlékszik még a hangjára?
Körülbelül ekkor döntöttem el, hogy kell egy webáruház, amivel megkönnyíthetjük partnereink életét. És talán a sajátunkat is. Nincs több fax (!) - vagy legalábbis kevesebb lesz, mindenki tudni fogja, hogy mit rendel, mert volt rá példa, hogy félre-félrenézték néha a katalógust. Jó, elárulom, hogy én is. :)
Szó szót követett, az elképzelés tovább folytatódott a tervezőasztalon. Illetve... a monitorokon, és 2004 év végén elkészült a webáruházunk. Hosszas tesztelés, állítgatás, éjszakázás, nem alvás után elkészült. Partnereink láthatták az elsők között, majd 2005 első napjaiban már mindenki elérhette azt az interneten.
Az elsők között jelentünk meg webáruházzal. Talán 3-4 versenytársunk volt jelen akkoriban online is. Büszkék voltunk a munkánkra, és a visszajelzések is pozitívak voltak.
Na jó, Marika néninek többször kellett telefonos segítséget nyújtani, de ez lehet, hogy az én hibám volt. Talán bonyolult lett az oldal? Meglehet. Arra viszont büszke vagyok, hogy 2004 év végével mi vezettük be elsőként bélyegzőkészítés tekintetében az ingyenes szállítást. Szerettünk volna többet adni megrendelőinknek, és a piacon akkor még senki nem nyújtotta ezt ingyen.
Röviden - na jó, nem olyan röviden, de ez az online indulásunk története. Remélem még nem untattam el nagyon. Ugye tényleg nem?
2009-ben, 4 évvel az indulás után frissítettünk oldalunkon. Valljuk be, a régi kinézet felett eljárt az idő. Ezt a pár évet most egy mondattal át is ugrom.
Eljutottunk a mai naphoz. Ragaszkodtam hozzá, hogy én írjam ezt a cégbemutató szöveget. Nem a marketinges, nem kolléga, hanem én. Itt ülök tehát a billentyűzet felett, és próbálok egy személyes, néhol vicces, de mégis cégbemutató irományt legépelni. Remélem persze, hogy nem hiába.
2014-et, lassan 2015-öt fogunk írni. Repül az idő. 10 éve jelen vagyunk az interneten, és fizikai formában is, a megszokott irodánkban Pomázon (amit a nyár folyamán újítottunk fel, és várjuk Önt is sok szeretettel, ha szeretne "szétnézni nálunk"). Eljött az idő, hogy 5 évvel előző oldalunk után, ismét frissítsünk a webáruházunkon. Amennyiben Ön régi partnerünk, úgy remélem, hogy nem dolgoztunk hiába, és a régi oldalunk után szívesen böngészi az új lapot is. Ha pedig Ön még nem volt ügyfelünk, akkor remélem, hogy hamarosan dolgozhatunk Önnek is!
Eltelt tehát ez a sok-sok év. Új weblap. Mi az, amit még ügyfeleinknek nyújthatunk? Erre az a válaszom, hogy pár hete teszt jelleggel bevezettük Prémium szállítási lehetőségünket, ami annyit tesz, hogy ha Ön Budapestről rendel, és nagyon sürgős a bélyegző, akkor azt mi 3 órán belül leszállítjuk Önnek. Természetesen szeretjük megőrizni a hagyományainkat, tehát ezt a szállítási módot is INGYENESEN biztosítjuk Önnek.
Az elmúlt hetek tapasztalatai alapján azt kell, hogy mondjam: mire vártunk eddig!?!?!? Mivel a szállítást saját futárokkal, cégen belül oldjuk meg, így azonnal lecsapódnak nálam a kedves megrendelők reakciói - melyeket ezúton is nagyon köszönök. Nem gondoltam volna, hogy ennyit jelent, ha nem másnapra küldjük ki a rendelt terméket egy futárszolgálattal, hanem azonnal visszük azt. :) Persze, viszonteladóinknak eddig is napon belül szállítottunk, de ez mégis más. Tehát köszönöm minden kedves ügyfelünknek a kedvességet, és az ajánlásokat, akik igénybe vették ezt az új szolgáltatásunkat.
Merre tovább? Remélem, hogy hamarosan további kellemes meglepetésekben részesülhetnek majd ügyfeleink. Sok pozitív visszajelzést kapunk majd munkánk során. És legfőként remélem, hogy Ön is hamarosan elégedett ügyféltáborunkhoz tartozik majd.
Még egy dolog
Úgy gondolom, itt az ideje nem csak beszélni, de cselekedni is. Szeretném megköszönni, hogy végigolvasta - nem túl rövid - bemutatkozónkat, és megtisztelt azzal, hogy szeretné egy kicsit megismerni a cégünket. Én pedig szeretnék Önnek egy 500 Ft-os ajándékkupont felajánlani.
Hogy tudja ezt felhasználni? Megrendeléskor írja be a megjegyzés rovatba, hogy "bélyegzőklub". És már Öné is a kedvezmény! Ez az ajándékkupon csak 1 (azaz egy) alkalommal használható fel, és más kedvezményeinkkel nem volnható össze.